Guraso agurgarri horiek:
Aurreko urteetan bezala, gure ikastetxeak parte hartuko du Irungo Udalak eskaintzen duen Bide Heziketako mugikortasun segururako heziketa-programan. 2013/14.
Programa honen berritasun nagusia da gurasoek parte hartuko dutela programan, familia giltzarria baita gure seme-alaben bide-heziketako prozesuan.
Horretarako, martxoaren 12ean, asteazkenean, 16:30etan, “ate irekiko jardunaldia” egingo da Ibarlako bide-heziketako pistan, ikasturte honetan Udalaren Bide Heziketako programan parte hartzen duten gure ikastetxeko ikasleen gurasoei zuzenduta. Egun horretan, gurasoak beren seme-alabekin joan ahal izango dira Ibarlako pistara. Ikasleek beren bizikletekin edo pistan utziko zaien bizikleta batekin ibiliko dira pistan.
Bien bitartean, Irungo Udaleko Bide Heziketako arduraduna gurasoekin bilduko da, eta ikasturte bakoitzean seme-alabekin landuko dituzten programen edukiak azalduko dizkie. Era berean, laguntza eskatuko zaie gurasoei programa horiek eraginkorragoak izan daitezen eta guztion artean gure seme-alabentzako mugikortasun seguruago bat lor dezagun.
Jardunaldian parte hartzeko, IZENA EMATEA BEHARREZKOA DA, IRUNGO WEBean (www.irun.org) edo TELEFONOZ HAZ bidez (010), 2014ko martxoaren 10ra arte.
Ziur gaude ate irekiko jardunaldia interesgarri gertatuko zaizuela eta gerora zuen seme-alaben mugikortasuna seguruagoa izan dadin lagunduko duela. Horregatik, parte hartzera animatzen zaituztegu hemendik. Adeitasunez.
( ANTOLATZAILEEN OHARRAK:
Bilerara puntual agertu, arren.
Gurasoekin egingo den bilerak bi ordu inguru iraungo du.
Jardunaldi horretara gure ikastetxeko gurasoak joan ahal izango dira, beren seme-alabekin batera.
Seme-alabak Ibarlako pistara joan ezin badira ere, gurasoak bilerara agertu ahal izango dira. Inolaz ere ezin izango dute parte hartu umeek, beren aita, ama edo legezko tutorea joaten ez bada.
Umeek beren bizikletak eraman ahal izango dituzte (eta kaskoak). Bestela, Ibarlako pistan utziko zaizkie, bai bizikleta bai kaskoak.
Eguraldi txarra izanez gero, atzeratu egingo da jardunaldia, hurrengo astera (martxoak 19, 16:30). Kasu horretan, egun berean, goizez jakinaraziko zaie izena eman dutenei, emailez edo, bestela, telefonoz.
Izena eman dutenen kopuru maximoa gainditzen bada (25 lagun), erreserba-zerrenda bat sortuko da, eta beste egun bat eskainiko zaie, emailez edo, bestela,
telefonoz.
Estimados padres y madres,
Al igual que años anteriores, nuestro colegio va a participar en el programa de educación para la movilidad segura (Educación Vial) que ofrece el Ayuntamiento de Irun. La gran novedad de este programa viene dada por la participación de los padres y madres en este programa, ya que la familia es un elemento clave en el proceso de educación vial de nuestros hijos e hijas.
Para ello el día 12 de marzo (miércoles) a las 16:30 horas se realizará una “jornada de puertas abiertas” en la pista de educación vial de Ibarla dirigida a los padres y madres de los alumnos/as de nuestro colegio, que participan este curso escolar en el programa de Educación Vial del Ayuntamiento. Dicho día los padres y madres podrán acudir a la pista de Ibarla con sus hijos/as, los cuales podrán circular por la pista con sus propias bicicletas o con una bicicleta que se les dejará en la pista.
Mientras tanto, el responsable de Educación Vial del Ayuntamiento de Irun se reunirá con los padres y madres, y les explicará los contenidos de los programas que se trabajarán con sus hijos/as en cada curso escolar. Asimismo se buscará una colaboración con los padres y madres para que estos programas sean más efectivos y conseguir entre todos una movilidad más segura para nuestros hijos/as.
Para acudir a dicha jornada es OBLIGATORIO hacer la INSCRIPCIÓN a esta jornada en la WEB DEL AYUNTAMIENTO (www.irun.org) o por TELÉFONO a través del SAC (010) hasta el 10 de marzo del 2014.
Estamos seguros de que esta jornada de puertas abiertas será de vuestro interés ya que en el futuro redundará en una movilidad más segura de vuestros hijos/as. Por ello desde aquí os animamos a que participéis. Un cordial saludo.
( AVISOS DE L@S ORGANIZADORES/AS:
Se ruega la máxima puntualidad a la reunión.
La reunión con los padres y madres tendrá una duración aproximada de dos horas.
Podrán acudir a esta jornada los padres y madres, junto con sus hijos/as, de nuestro colegio.
Podrán acudir a la reunión los padres y madres, aunque sus hijos/as no puedan ir a la pista de Ibarla. En ningún caso podrán participar los niños/as si no acude su padre, madre o tutor legal.
Los niños/as podrán llevar sus propias bicicletas (y cascos). Sinó en la pista de Ibarla se les dejará tanto bicicletas como cascos.
En caso de condiciones metereológicas adversas, la Jornada se aplazaría a la
semana siguiente (19 marzo, a las 16:30 horas). En este caso, el mismo día
por la mañana se informará a los inscritos por email y en su defecto por tlfno.
En caso de superarse el nº máximo de inscritos (25 personas), se creará una
lista de reserva, ofreciéndose una fecha alternativa por email y en su defecto por
teléfono.