ZIRKULARREN BOLETINA (2014-06-20)

Txingudi Ikastolako zuzendaritzak argitara emandako ikasturteko azken zirkularra lerrootan:

GARRAIO ESKUBIDEA 2014-2015 –AZKEN BERRIAK-

2014ko ekainaren 20an
Guraso agurgarriak,
Ohar honen bidez,  Gipuzkoako Hezkuntza Ordezkariak aurkeztutako alegazioen inguruan emandako erantzuna jakinarazi nahi dizuegu:”1.- URDANIBIA AUZOKOAK
Egia da, Jauregiko bidea egokitu ezkero askoz ere hurbilago geratuko direla eskolatik eta lanean jarraituko dugu bide hori erabilgarri egiteko. Halere, “urbanizatutako” bidetik joanda ere, zerrendatutako umeek ez dute inoiz 2 kmtako distantzia betetzen, eta hauek, Gipuzkoa eta Iruneko beste ikastetxeen kasuetan bezala, ez dute garraiatuak izateko betebeharrik betetzen, beraz ez zaie izaera hori aitortuko.
2.- GAUR EGUN EZ DIRA ZONALDEKOAK BAINAN sartu zirenean bai eta bere anai-arrebak
Aurreko batean aipatu bezala, zentzuzkoa dirudi bere zonaldean matrikulatu zirenei, garraioa eskubide bezala izanik, zonaldeak aldatu izanagatik bere “garraiatu” izaera mantentzea. Eskubide hau bere anai/arrebei ere onartuko zaie, denok aipatu ditugun arrazoiengatik
Zuek bidalitako zerrenda aztertuta, zerrendatutako guztiak egongo lirateke egoera honetan eta “garraiatu” egoeran geratuko dira, bi ezik:
GOBARAGINEN dauden bi haurrek ez dute 2kmtako distantzia betetzen.
 3.- GARRAIO ESKUBIDERIK GABEKO H.P.B. IKASLEAK
Behar bereziak dituztenak, garraio publikoa erabiltzeko gai badira, haseratik sartzeko eskubidea bazuten, beraz, onartuak 
4.- Aplikazioa itxi ondoren matrikulatuak
Hori arazo teknikoa da, teknikoki aurkituko zaio irtenbidea.”
Uztailan bidaliko den eskutitzean, erabaki honen ondorioz “garraiatu” izaera lortu dutenei GARRAIO TXARTELA igorriko zaie. Iraileko lehenengo astean ,  egon daitezkeen zuzenketak egiteko aukera izango duzue.
Bukatzeko, egoera hau dela eta egindako ekarpenengatik eta emandako laguntzagatik  eskerrak eman nahi dizkizuegu.
ONDO IGARO OPORRAK!!!! IRAILA ARTE!!!! 
ZUZENDARITZAK

DERECHO A TRANSPORTE 2014-2015 –NOVEDADES-
2014ko ekainaren 20an
Estimadas familias,
Mediante esta nota, queremos daros a conocer la respuesta dada por  la Delegada de Educación a las alegaciones presentadas:
 “1.- PARA EL ALUMNADO DEL BARRIO DE URDANIBIA
Una vez mejorado el camino del Palacio de Urdanibia, la distancia entre la Ikastola y el barrio de Urdanibia sería más corta, y por nuestra parte, queremos deciros que seguiremos trabajando para conseguirlo.
No obstante, aun yendo por el camino  urbanizado , la distancia es inferior a los 2 km. Por lo que a estos-as niños-as, al igual que en otros centros escolares de Irun y Gipuzkoa, no se les reconoce el derecho a transporte, al no cumplir los requisitos establecidos para tener derecho al mismo.
2.- ACTUALMENTE NO SON DE LA ZONA PERO cuando se matricularon sí eran de la zona, así como sus hermanos-as.
Tal y como os indicamos anteriormente, parece lógico mantener el carácter de transportado  al alumnado que en su día se matriculó dentro de lo se consideraba “su zona”, y por ello, con derecho a transporte. Este derecho también se les reconocerá a sus hermanos-as, por los motivos que ya hemos comentado.
Tras haber examinado la lista del alumnado incluído en este grupo, todos-as estarían en la misma situación, por lo que tendrían derecho a transporte, excepto: dos alumnos-as de GOBARAGIN que no cumplen el requisito de los 2 km  de distancia.
 3.- ALUMNOS-AS DE EDUCACIÓN ESPECIAL SIN DERECHO A TRANSPORTE
En cuanto al alumnado de Educación Especial, si bien pueden utilizar el transporte púbilico, se les reconoce el  derecho al transporte escolar.
 4.- Alumnado matriculado tras el cierre de la aplicación.
Al tratarse de un problema técnico, la solución a aplicar deberá ser, del mismo modo, técnica.”
En la carta que enviaremos en julio, se adjuntará el PASE DE TRANSPORTE a todo el alumnado que, como consecuencia de esta decisión ahora es considerado como “transportado” . Durante la primera semana  de setiembre, se podrán realizar las correcciones necesarias.
Por último, agradeceros,  las aportaciones realizadas y la ayuda recibida en relación a este tema, y desearos que paséis unas buenas vacaciones. ¡Hasta septiembre!
ZUZENDARITZAK

Utzi iruzkina