Guraso agurgarriak.
GURE ESKU DAGO herri ekimenak, Irungo gainerako gizarte-eragileekin egin duen moduan, Ikastolako Guraso Elkartearekin ere harremanetan jarri da ekainak 12arako antolatu duten ekitaldirako gure atxikimendua eskatuz.
Erabaki hori Guraso elkarteko oraingo batzarreko kideok pentsatzen dugu atxikimenduaren erabakia guztiona dela, beraz, zuen iritzia jasotzeko Guraso elkartearen blog-ean zuen iritzia emateko aukera duzu.
Horren baitan, eta aste bateko epea irekiz, zuen iritzia jasoko dugu eta aterako den emaitzaren arabera arituko gara.
(Informazio gehiago irudian klikatuz)
Estimados padres y madres.
La plataforma cívica GURE ESKU DAGO, del mismo modo que lo ha hecho con el resto de colectivos sociales de Irun, también se ha puesto en contacto con la Guraso Elkartea pidiendo su adhesión al acto festivo que han programado para el 12 de junio.
Los miembros actuales de la junta de la Guraso elkartea pensamos que la decisión nos corresponde a todos y todas. Por tanto, de cara a recibir vuestras opiniones hemos abierto en el blog de la Guraso elkartea la opción para que realicéis vuestra aportación.
Abrimos un plazo de una semana, al final del cual y en función de la opinión que resulte mayoritaria, actuaremos en consecuencia.
(Más información haciendo click sobre la imagen)
[polldaddy poll=9414782]
